Friday, September 17, 2010

Kata - Kata Aluan

                           Semanis Kata
                           Selembut Bicara

  Usaha saya untuk mengkaji tingkahlaku sebagai satu sifat dalam diri manusia telah berjaya dilaksanakan di dalam blog saya.

Namun begitu,sebagaimana yang kita semua sedia maklum blog ini masih belum tercapai sepenuhnya.Oleh itu ,saya akan melaksanakan tanggungjawab saya dalam mempertambahkan baikan blog pengurusan tingkahlaku yang diwujudkan oleh saya dari semasa ke semasa.

Dalam usaha saya untuk memantapkan dan memperkukuhkan blog ini saya mengharapkan adanya sokongan ,kerjasama erat dan usaha yang bersepadu daripada semua pihak yang melihat blog saya ini.Semoga blog kita berjaya dan bakal  menjadikan blog ini setanding dengan blog - blog lain di dunia agar semoga blog pengurusan tingkahlaku ini berjaya dikenali di mata dunia seiring dengan perkembangan sains dan teknologi masa kini.





GOKILAVANEI GNANASEGARAN
PENULIS BLOG PENGURUSAN  TINGKAHLAKU

No comments:

Post a Comment